Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа завершує цикл завдань, які присвячені вивченню нерівностей та опрацюванню різних випадків використання цього формату подачі математичної інформації. Цього разу дитина працюватиме з нерівностями при діленні. На екрані перед дитиною міститься пара прикладів, в обох – ділення, причому досить складне. Замість того, щоб подавати ділення у стовпчик, всі вирази мають горизонтальну перспективу, і тим не менш використовуються досить великі числа, наприклад, і ділене, і дільник є двоцифровими. Виконати дію ділення з ними досить важко, особливо, якщо жодне з цих чисел не є круглим. Проте завдання полегшується тим, що знаходити частку для них не потрібно. Натомість учень має просто оцінити, частка якого прикладу буде більшою, а якого – меншою, і поставити відповідний знак у порожню клітинку між цими виразами. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим прикладом такого роду. Таким чином, ця вправа відіграє подвійне значення у розвитку математичних здібностей дитини. По-перше, саме завдяки ній учень остаточно закріплює вміння працювати зі знаками «більше» та «менше». А по-друге, виконуючи цю вправу та рухаючись між її етапами, дитина навчається досить добре оцінювати результат дії ділення. Саме приблизна оцінка частки, а не її точне визначення потрібні, а відтак робота з числами стає настільки ненапруженою і простою, що перетворюється на майже інстинктивний процес. А це в свою чергу знадобиться дитині у майбутньому, в тому числі і при вирішенні складних рівнянь, де, можливо, будуть знаки «більше» та «менше».

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.5
Ділення в нерівностях
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися