Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема грошей при вивченні математики є однією з найбільш практично корисних, адже з грошима доросла людина стикається і працює кожного дня, та й дитина має поступово набувати практичного досвіду у роботі з ними. Цьому й присвячено низку наступних вправ, яку відкриває це завдання. На екрані перед учнем міститься предметний ряд. Всі обʼєкти в ньому належать до одного типу, але відрізняються одне від одного у деталях. Всі ці обʼєкти є товарами, які продаються за певною ціною, що вказана під картинками. Ціна різна і залежить від багатьох факторів, проте головне це те, що учень, виконуючи цю вправу, має оцінити, який з предметів найдорожчий або найдешевший – в залежності від етапу завдання й питання, яке до нього ставиться. Отже учень спочатку вивчає всі обʼєкти, потім ціну, вартість кожного з них. Вже маючи певний досвід у роботі з грошима, дитина знає, що оцінити вартість товару треба спочатку орієнтуючись за гривнями. Якими б не були числа у розряді копійок, саме гривні є головним критерієм грошової вартості, адже у кожній гривні сто копійок. Отже учень знаходить обʼєкт з найбільшою вартістю у гривнях, і якщо є інший, що коштує стільки ж, то в такому випадку вже треба порівняти ціну у копійках: який з обʼєктів, що мають однакову вартість у гривнях, коштує більше копійок, той і вважається найдорожчим. У випадку із знаходженням найдешевшого обʼєкта алгоритм дій учня зворотний: треба знайти найменшу вартість, знову ж таки орієнтуючись за гривнями, а вже потім за копійками. Коли дитина виділяє потрібний предмет, то проходить на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.1
Порівняння грошових сум
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися