Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина вже опанувала ділення у достатній мірі, залишається тільки відточувати на практиці це вміння, як можна частіше виконуючи його. Але однотипні завдання тільки завадять успішній практиці, оскільки вони не дають подивитись на математичну дію під різними кутами, що в свою чергу заважає її розумінню. Крім того, виконувати однотипні завдання дитині банально нудно, що також зменшує і зацікавленість учня, і його концентрацію. Саме тому ця вправа урізноманітнює формат подання інформації, яка присвячена темі ділення, і при цьому дитина досить ефективно тренується у виконанні її. На екрані перед учнем міститься кістяк прикладу з дією ділення: дві порожні клітинки, між якими математичний символ, що означає цю дію. Після них йде знак рівності, а після нього – число, яке грає роль частки. Тож у виразі вже є результат, але нема його складових елементів, діленого та дільника. Їх і має підібрати дитина з кількох варіантів, що містяться під цим виразом. Визначити ці елементи не так вже й важко. Дитина спочатку має проаналізувати частку. Це здебільшого відносно маленька цифра, оскільки частка завжди менша від діленого. Після цього учень з-поміж варіантів під прикладом знаходить найбільше число. Воно є однією з найбільш імовірних ділених. Після цього учню залишається серед інших чисел знайти те, яке при множенні на частку дає ймовірне ділене. Якщо не вдається, то треба підібрати іншу пару за цим принципом. Досить великий акцент під час виконання вправи робиться на те, що не всі числа можуть підходити для прикладів такого роду, тобто важливо, аби числа підходили один для одного без залишку. Коли учень перемістить числа на свої місця, складаючи таким чином приклад, то переходить на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.7
Складаємо приклад
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися