Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Під час вивчення теми множення великих чисел особлива увага відводиться саме положенню цифр у складі числа, їхньому розряду, тому, як під час множення треба тримати в памʼяті деякі числа. Виконуючи попереднє завдання, дитина множила досить великі числа, щоб знайти добуток – результат дії. Проте ця вправа, хоча й нагадує попередню за формою подання інформації, дещо відрізняється за тими наголосами, які на ній робляться. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься математичний приклад з дією множення, де перший множник є багатоцифровим числом в межах ста тисяч. Цей приклад, новий для кожного наступного етапу вправи, вже вирішений – результат відомий та вписаний під горизонтальну лінію. Відомим є і другий множник – одноцифрове число. Проте одна з цифр у множнику пропущена. Це може бути будь-яка цифра у будь-якому розряді. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти її. Для цього дитина має проаналізувати приклад і зрозуміти, як саме множення двох цих чисел призвело до появи вказаного добутку. Як відомо дитині, щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник. Це цілком справедливо і в процесі пошуку втраченої цифри з лише одного розряду. Треба цифру цього ж розряду добутку розділити на відомий множник. Але тут є важливий момент, на який варто звернути увагу: оскільки на цифри при множенні пливають і сусідні розряди, у розрахунок треба брати і їх – і попередній розряд, і наступний. Тому, окрім знання дії ділення, учень має дійсно добре розуміти сам процес множення багатоцифрових чисел. Підказкою для дитини можуть стати варіанти відповіді. Їх кілька, але тільки один з них правильний – його і треба перемістити у порожню клітинку.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.5
Вписуємо цифри у множення
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування