Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Один з найтиповіших інструментів, які потрібні дитині при вивченні математики у школі – це лінійка. З нею стикається учень ще на початку свого навчання. Окрім того, що за допомогою лінійки дитина може креслити прямі лінії, вона використовується також і для того, щоб очно вимірювати довжину. Найменші позначки на лінійці – це міліметри. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з цими одиницями для вимірювання довжини. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься зображення такої лінійки. Єдине що змінюється на кожному наступному рівні – це те, яку саме довжину треба визначити. Учень аналізує крайні точки цього відрізку та рахує міліметри, які є між ними, аби визначити довжину у міліметрах. Є два способи зробити це: учень може або рахувати кожен міліметр, або рахувати сантиметри, памʼятаючи, що в одному сантиметрі десять міліметрів, а в половині сантиметра – їх пʼять. Отже, дитина рахує кількість міліметрів та вписує число-відповідь у порожню клітинку, яка знаходиться під. Зображенням лінійки, після чого переходячи на наступний етап завдання. Ця вправа не тільки містить в собі нагадування про взаємодію різних одиниць вимірювання довжини, а й досить важлива з практичної точки зору, адже за допомогою лінійки дитина буде часто вимірювати відрізки у майбутньому, а згодом і сама почне робити креслення, причому здебільшого необхідно буде робити їх досить точними.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.4
Вимірюємо до міліметрів
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування