Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Є чимало способів на практиці використати математичні знання. Вони при цьому можуть приймати різні форми. Наприклад, один із найпопулярніших форматів подання числової інформації – табличний. За допомогою таблиць структурувати числа за їхніми функціями та звʼязком між ними значно простіше, адже проекція у таблиці може бути як горизонтальною, так і вертикальною водночас. У ході виконання цього завдання дитина буде заповнювати таблицю, числа в котрій мають досить сильні звʼязки, які виражаються у тій чи іншій математичній дії. При цьому завдяки наявності певного простого сюжету дитина зможе себе відчути дорослою людиною, яка заповнює серйозний документ і звітує перед начальством, як це часто роблять її батьки. На екрані перед дитиною міститься таблиця –  нова для кожного наступного етапу. Змінюється не тільки числове наповнення, а й сюжетне оформлення даних. Таблиця є неповною – у кожному рядочку є порожня клітинка. Заповнити їх допоможе звʼязок між числами, наприклад, у першій колонці вказана вага продуктів за кілограм, у другій – скільки кілограмів було куплено магазином у постачальника-фермера, а третя колонка – сума витрачених грошей. Оскільки кожний горизонтальний рядок підписано окремим видом продукції, очевидно, що він є й прикладом з множенням. Адже сума витрачених грошей є добутком, результатом множення ціни за один кілограм та кількістю куплених кілограмів цього продукту. Відтак, бачачи, що кожен рядок – це приклад, дитина і знаходить невідомі компоненти таблиці відповідно: наприклад, множить два множники або ділить добуток на відомий множник, щоб знайти невідомий. Коли учень заповнює таблицю, то проходить на наступний етап завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.1
Заповнюємо таблицю
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися