Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже знає правила пошуку невідомого доданку: щоб його знайти, треба від суми відняти відомий доданок. Але досі дитина використовувала це правило тільки для знаходження цілих чисел. Цього разу учень шукатиме окремі цифри у вже готовому прикладі. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз, що міститься додавання багатоцифрових чисел. На кожному етапі вираз буде іншим. Приклад вже вирішений – відповідь на питання про суму двох доданків знайдена і знаходиться на своєму місці, після знаку рівності. Проте відомим є лише один з доданків. Щоб знайти невідоме число, дитина використовує вже знайоме їй правило пошуку невідомого доданка: від суми потрібно відняти один з відомих доданків. Саме так учень дізнається невідоме число, після чого його необхідно вписати в пусту клітинку. Особливо уважною дитині потрібно бути з розрядами, адже, як вже відомо, одиниці потрібно віднімати від одиниць, десятки від десятків, сотні від сотень тощо. Коли учнь впише потрібне число, то пройде на наступний етап вправи, де вже будуть інші числа та персонажі. Ця вправа допомагає дитині краще зрозуміти взаємодію розрядів великих чисел при додаванні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.4
Знаходимо невідомі числа
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування