Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Робота з обʼємними фігурами є досить складною через наявність у них третього виміру – глибини. Це означає, що частина сторін є невидимою, бо знаходиться ніби позаду. Щоб показати це, невидимі ребра зображуються пунктиром, а сторони мають трохи інший колір, ніби на них інакше падає світло. У ході виконання цього завдання дитина продовжує звикати працювати з фігурами цього типу. Завдання, яке ставиться перед учнем полягає у тому, щоб серед кількох різних фігур знайти одну за кількістю в неї вершин та ребер. На екрані перед дитиною міститься зображення шкільної дошки та вчителя, який підходить до неї. Наявність цих образів робить вправу більш цікавою з візуальної точки зору. Під дошкою є кілька геометричних фігур, що є обʼємними. У завданні, формулювання якого знаходиться над цією картинкою, вказано, скільки ребер або вершин має бути у тієї фігури, котру треба перемістити на дошку. Учень рахує ці величини у кожній з фігур та переносить на дошку потрібну, після чого проходить на наступний етап завдання. Ця вправа не лише допомагає дитині згадати саме визначення ребер та вершин, а потренуватись у підрахунку їх, як видимих, так і невидимих. Завдяки цьому дитина буде значно більш впевнено працювати з геометричними фігурами обʼємного типу в майбутньому, а кількість вершин та ребер запамʼятає як важливий атрибут певного виду таких фігур.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.3
Знаходженя фігури за її вершинами та ребрами
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування