Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа присвячена розвитку логічного мислення дитини, його здібності встановлювати те, якого елементу послідовності бракує. На екрані дитина бачить набір предметів.  Вони розташовані без особливої системи, але учень може побачити, що всі елементи цього набору мають пару: там може бути або два трикутника, два кола, два квадрата, або, наприклад, два хреста, два кола і два овали – чи інший набір парних фігур. Але однієї з фігур бракує. При цьому під робочим полем містяться зображення трьох предметів, і всі вони містяться у цьому наборі фігур, але тільки одна з них потрібна для доповнення предметного ряду, оскільки інші дві вже є у достатній кількості. Дитина рахує число предметів кожного виду і вибирає той, якого бракує, керуючись логікою побудови зображення. Після цього дитина переходить на наступний рівень вправи, де бачить на екрані вже інший предметний ряд. Важливо, що у випадку помилки дитина теж проходить далі у вправі, але тільки після того, як побачить вірний варіант, що зʼявиться на моніторі. Окрім розвитку логічного мислення, ця вправа допомагає дитині згадати правила лічби.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.3
Додаємо фігуру
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування