Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цієї вправи учень має визначити кількість обʼєктів, які потрібні для утворення правильного рівняння. На екрані дитина бачить кілька груп предметів, які виступають у ролі складових частин дії додавання. При чому є група предметів, яка є сумою та тільки один з додатків. Інший додаток невідомий. Дитина має підрахувати кількість предметів у кожній з груп та зрозуміти, як вони повʼязані між собою у схемі цього простого рівняння. Віднявши від тої групи, що виступає у ролі суми, кількість предметів, що міститься у відомому додатку, дитина знайде число предметів, які містяться у невідомому додатку. Учень має ввести цю кількість. Коли він це зробить, то незалежно від правильності даної відповіді переходить до наступного етапу вправи: зображені у групах предмети змінюються, як і їхня кількість, тож треба наново починати перелік у рівнянні. Це завдання є дуже важливим, бо водночас тренує вміння дитини лічити, а разом з тим дає зрозуміти внутрішню логіку процесу додавання та звʼязки між частинами рівняння.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.4
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування