Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень вже ознайомлений з двовимірними та обʼємними геометричними фігурами та навіть вміє впізнавати їхню форму у предметах оточуючого світу. Ця вправа має на меті поліпшити це вміння, стимулюючи учня шукати геометричні фігури вже не у окремо взятих предметах, а у просторі навколо себе. Дитина бачить на екрані певне зображення, наприклад, кімнату. Всі предмети, намальовані там, мають досить велику деталізацію та цікаве стилістичне оформлення. Під малюнком учень бачить завдання, у якому говориться, яку саме фігуру він має відшукати серед предметів. Учень шукає той предмет, який по формі нагадує вказану фігуру, та виділяє його. Якщо цей варіант правильний, то дитина відразу переходить до наступного етапу вправи, а якщо помилковий, то правильна відповідь сама стане виділеною, аби учень зрозумів свою помилку перед тим, як продовжити завдання. На наступному рівні на екрані зʼявиться вже новий малюнок, і серед зображених на ньому предметів треба буде знайти вже іншу геометричну фігуру. Завдяки цьому завданні дитина усвідомлює практичне значення геометрії, посилюється її інтерес до цього розділу математики, а також розвивається памʼять і увага учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.9
Геометрія навколо нас
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування