Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина знайомиться з більшою кількістю купюр, тож матиме змогу тренувати вміння працювати з грішми. Особливість вправи полягає в тому, що у ході її виконання мета дитина має порахувати всі гроші, що зображено на екрані, а не всі купюри. Учень має розуміти різницю між цими поняттями. Якщо на моніторі зображено чотири купюри, серед яких дві по дві гривні, одна номіналом в одну гривню і ще одна – в пʼять, то всього грошей – десять гривень, хоча купюр всього чотири, як вже сказано вище. Коли дитина дає відповідь про те, скільки грошей зображено на екрані, вона переходить до наступного етапу вправи, на якому всі зображення змінюються. При цьому на кожному з етапів може бути різна кількість купюр, але номінал їх коливається тільки в межах від одної і до пʼяти. Навіть якщо дитина зробить помилку, вона все рівно продовжить виконання завдання, але перед тим побачить на екрані правильний варіант. Це завдання тренує вміння дитини працювати з грошима та рахувати їх. Також дитина вчить, як виглядають купюри номіналом в дві та пʼять гривень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.10
Купюри 1, 2 та 5 гривні
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування