Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Одна з якостей, завдяки якій зручно працювати з грошима, полягає у тому, що однією монетою можна замінити кілька менших за номіналом. У ході виконання цього завдання дитина починає розуміти, як користуватися цією можливістю. На екрані учень бачить групу монет того чи іншого номіналу в залежності від етапу вправи. Під нею розташований ряд копійок. Завдання дитини таке: вона має порахувати грошову суму, яку становлять копійки у групі, а після цього – вибрати, яка з монет у ряді знизу відповідає цій сумі сама по собі, без інших монет. Коли дитина робить свій вибір, то переходить до наступного етапу завдання. При цьому зображені на екрані монети змінюються і зʼявляються нові, хоча механіка вправи залишається. У випадку невдачі та неправильної відповіді дитина теж переходить до наступного етапу, але спочатку бачить на екрані правильну відповідь на питання минулого рівня. Це завдання є важливим як для тренування математичних здібностей, так і для того, щоб навчити дитину краще працювати з грошима, підбираючи суму копійок оптимально, за їх номіналом згідно з конкретними потребами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.7
Обмін групи монет на інші
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування