Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже ознайомлена з поняттями напрямку, з існуванням лівої та правої сторони відносно глядача. Це завдання присвячено тренуванню вміння дитини аналізувати напрямок руху обʼєктів у горизонтальній площині, керуючись на вказані вище два напрямки. На екрані учень бачить обʼєкт, напрямок руху якого легко зрозуміти. Наприклад, здебільшого автомобіль їде туди, куди «дивиться» його лобове скло. Отже учень дивиться на екран і аналізує, в який бік на його думку, рухається той предмет, що зображений на малюнку. Мета дитини у ході виконання цього завдання досить проста – вказати цей напрямок. Після цього на екрані зʼявиться вже інший предмет. Перехід на новий етап здійснюється незалежно від того, чи правильну відповідь на минуле питання надала дитина. Це завдання корисне для розвитку вміння орієнтуватися у просторі, розуміти поняття про ліву на праву сторони та рух предмета у цих напрямках.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.9
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування