Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані ряд предметів. Вони відрізняються один від одного за кольором та формою, але серед них зустрічаються й однакові за тою чи іншою ознакою. Також, в залежності від етапу, на екрані можуть зʼявлятись і групи однакових у чомусь предметів, серед яких виділяється один чи більше, які не схожі на інші у цій групі. Дитина у ході виконання цього завдання має уважно вивчити зображені на екрані обʼєкти, після цього проаналізувати побачене і зробити висновок стосовно того, які обʼєкти відрізняються від інших, а які – подібні між собою. В залежності від конкретного етапу учень має виділити або однакові (за певними якостями) предмети серед інших, різних між собою; або ж навпаки: виділити єдиний предмет, що відрізняється за певною властивістю між іншими. Важливо, що це завдання ставить перед учнем велике різноманіття варіантів вибору. Головні критерії для групування предметів – це колір та форма, тоді як їхній розмір залишається приблизно однаковим. Коли дитина робить свій вибір, то переходить до наступного етапу вправи. На екрані зʼявляються нові обʼєкти, а суть завдання трохи змінюється. Якщо на минулому рівні, скажімо, треба було виділити два однакових за формою обʼєкти, то на наступному – вже знайти два відмінних за кольором.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.5
Однакові чи різні форми
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування