Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа має на меті тренування дитини вільно групувати числа для підрахунку, рахувати не тільки по одиниці того чи іншого предмету, а й довільно виконувати арифметичні операції з парами, пʼятірками і десятками. На екрані учень бачить кілька груп предметів. В кожній такій групі кількість обʼєктів відрізняється – це може бути два, пʼять чи десять предметів. Дитина самостійно підраховує кількість малюнків у кожній групі, після чого натискає на них по черзі. Поверх малюнку зʼявляється цифра, що означає загальну кількість предметів на екрані. Але після останньої дії додавання загальну кількість малюнків має назвати вже сама дитина. Незалежно від того, чи правильно вона відповість на це питання, вправа продовжиться, малюнки у групах та кількість самих груп зміниться, тож додавати треба буде вже інші обʼєкти. Ця вправа дуже важлива як крок до вільного володіння математичними знаннями. Дитина розуміє універсальність цифр та можливість додавати не тільки пари чи десятки, а групувати та опрацьовувати будь-які кількісні групи предметів. Таким чином розвивається і неаналітичне мислення ,і уява дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.4
Підрахунок по 2, 5 і 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування