Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Базові навички додавання дають дитині змогу змінювати кількість предметів тільки додаючи по одному за дію. Але ця вправа робить наступний крок. Вже знаючи послідовність чисел при лічбі, дитина бачить на екрані групи предметів, що зображені на малюнках по пʼять. Дитина натискає на кожен такий малюнок і бачить цифру, що відповідає загальній кількості обʼєктів на екрані. Тож поступово дитина вчиться додавати відразу по пʼять предметів. Додавши останню групу, дитина має самостійно дати відповідь про загальну кількість предметів. Після цього зображення на екрані міняється, і треба лічити вже іншу кількість груп по пʼять інакших предметів. Таке різноманіття робить вправу більш цікавою, а вміння додавати відразу пʼять предметів до загального числа розвиває математичні здібності учня. При цьому, оскільки рахунок вже йде на такі великі двоскладові числа, дитина разом з тим пригадує порядок десятків при лічбі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Д.2
Підрахунок по 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування