Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Кутом умово можна назвати точку, на якій сходяться дві сторони геометричної фігури. Кількість кутів є важливою характеристикою фігури, адже саме вона визначає не тільки особливості її будови на приналежність до певного типу фігур, а й інколи навіть саму її назву. Наприклад, «трикутник» – фігура, у якої є три кути. Отже вміння рахувати кути є дуже важливим для самого сприйняття геометричних фігур. Саме розвитку цього вміння й присвячена дана вправа. На екрані учень бачить певну геометричну фігуру. Дитина має виділити її кути та порахувати їх, після чого відповісти на питання про кількість кутів на цій фігурі. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, на якому побачить на моніторі нову фігуру, кількість кутів якої відрізнятиметься від минулої. Тож завдяки різноманіттю фігур на кожному з етапів вправи дитина має можливість краще ознайомитись з геометричними фігурами, базовими елементами їхнього будівництва та до того ж повторити лічбу. При цьому навіть якщо на певному етапі дитина заплутається та дасть невірну відповідь, вона все рівно перейде до наступного етапу вправи. Тож учень має змогу розвивати сприйняття геометрії.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.2
Рахуємо кути
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування