Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо перші числа дитина вчила досить повільно, бо кожна цифра та число були унікальні та мали запамʼятитася як окремо, так і як частина числового ряду, то починаючи від другого і третього десятків, вивчення чисел значно прискорюється. Справа в тому, що дитина має не вивчати окремо кожне число ,а зрозуміти внутрішню логіку їхньої будови. Тобто що десятки між собою йдуть у такій самій послідовності, як і односкладові числа. У ході виконання цієї вправи дитина має підрахувати кількість простих геометричних фігур, що зображені на екрані. Вони групуються зручно і компактно, тож дитині буде не важко зосередитись на зображеному і перелічити їх всі. Число цих обʼєктів може варіюватися від одного і до ста. Коли дитина перелічила загальну кількість фігур на екран, вона має вибрати з кількох запропонованих варіантів, що мають цифровий вигляд. Коли дитина робить свій вибір (як вірний, так і помилковий), то переходить на наступний етап – кількість фігур та варіанти відповіді змінюються. Ця вправа є дуже важливою для усвідомлення дитиною порядку лічби десятків та одиниць, правил додавання чисел та вміння концентруватися та уважно рахувати.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.2
Рахуємо до 100
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування