Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Після того, як дитина вже навчилась сприймати сторони та кути, а також почала розуміти, як вони співвідносяться між собою у тих чи інших геометричних фігурах, важливо, аби учень також навчився за цими критеріями порівнювати їх між собою. Саме з цією метою було створене це завдання. У ході його виконання учень бачить на екрані ряд фігур, які суттєво відрізняються одна від одної за кількістю (і загалом за наявністю) кутів, кількістю сторін тощо. Дитина має вибрати один з цих обʼєктів за тим чи іншим критерієм. Наприклад, серед ряду фігур обрати ту, у якої більше кутів. Коли учень робить це, то переходить до наступного рівня вправи, де на екрані зʼявляється вже інший ряд геометричних фігур. На цьому етапі змінюються не тільки зображені обʼєкти, а й критерій для вибору між ними. При цьому учень переходить від одного етапу до іншого незалежно від того, чи правильну відповідь він дав у минулому. Це завдання дозволяє дитині краще запамʼятати різноманіття геометричних фігур, те як вони порівнюються та співвідносяться за головними якостями, тобто кількістю сторін та кутів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
О.3
Порівнюємо сторони і кути
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування