Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Це завдання має на меті закріпити навички дитини у роботі з грішми. Учень бачить на екрані дві групи копійок. Вони відрізняються між собою як за сумою у плані грошей, так і за кількістю самих монет. Важливо, що у цьому сенсі їхня різниця не співпадає. Тобто та група, у якій менше монет, може мати більше грошей, бо монети, зображені в ній, більшого номіналу, ніж у іншій групі. Таким чином дитині під час виконання цієї вправи треба бути уважною і звертати увагу (як і в реальному житті) саме на номінал грошей, а не на кількість монет. Тож дитина має вибрати, у якій групі більше або менше грошей – в залежності від завдання для конкретного етапу вправи. Коли учень дає відповідь на це питання, то переходить до наступного етапу незалежно від того, чи правильною була ця відповідь. Це завдання важливе для розвитку математичного мислення, аналітичних здібностей та вміння дитини робити висновки. Також завдяки виконанню цієї вправи остаточно формується вміння дитини працювати з копійками.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.8
Порівняння монет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування