Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить приклад, у якому є дія віднімання. Це віднімання, на відміну від вже бачених та вивчених дитиною раніше, є багатоскладовим. Тобто Від зменшуваного спочатку віднімають одне число, а потім друге, і тальки тоді дізнаються різницю. Таким чином є дві можливості сприйняття прикладу: учень або додає між собою відʼємники і вже їхню суму віднімає від зменшуваного, або від зменшуваного спочатку віднімається перший відʼємник, а потім вже від результату цієї дії віднімається другий, після чого встановлюється остаточна різниця. Тож дитині потрібно буде запамʼятати результат першої з дій по відніманню. Особливість цього завдання полягає в тому, що цифровий приклад може бути неповним. Тобто пропущеним може бути і якийсь з відʼємників, і зменшуване, і, звісно, різниця. Мета дитини полягає у тому, аби у ході виконання завдання дізнатися, яка саме цифра має бути на пустому місці, аби утворити правильний приклад. Ця вправа має велике значення для сприйняття дитиною дії віднімання. Також це завдання робить особливий акцент на розвитку памʼяті учня.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування