Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Перед дитиною на екрані розміщена послідовність предметів. Вони мають однакову форму, але відрізняються за кольорами та розмірами. Дитина має зрозуміти хід цієї послідовності та вибрати, який саме елемент має її продовжити. Вибір між варіантами виконується з усією увагою. Особливість цієї вправи в тому, що предмети між собою відрізняються за двома характеристиками, але тільки одна – розмір – має бути принята до уваги, коли дитина робить свій вибір. Коли учень дає відповідь (як вірну, так і неправильну, після якої зʼявиться вірний варіант), зображення змінюється і на екрані зʼявляється нова послідовність фігур іншої форми, кольору та розміру. Але суть завдання залишається такою ж – тільки розмір є критерієм для вибору вірної фігури. Таким чином ця вправа вчить не лише доповнювати та продовжувати логічний ряд та аналізувати зображення. Разом з цим це завдання допомагає дитині навчитись використовувати у якості критерію для вибору тільки потрібну характеристику зображених предметів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.2
Послідовність за розміром
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування