Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Це завдання ставить перед дитиною досить незвичні умови. По зображенню предметів учень має зрозуміти, який з них більш або менш мʼякий на дотик. Така тактильна характеристика можлива для аналізу без, власне, дотику тільки тоді, коли зображені предмети вже добре відомі та сильно відрізняються один від одного за означеною характеристикою. Всі обʼєкти на екрані мають багату деталізацію та зрозумілі дитині характеристики. Учень має вибрати, який з них є на дотик більш мʼяким у одному етапі, аби у наступному вибирати більш твердий. Перехід між рівнями вправи здійснюється після того, як дитина дасть відповідь на питання. Правильність відповіді не впливає на можливість продовжувати виконання завдання. Ця вправа акцентує увагу на розвитку уяви та памʼяті дитини. Аби аналізувати предмети за ознакою, учень має пригадати основні характеристики цих обʼєктів та вже по памʼяті виконувати завдання. Таким чином тренується важлива у практичному використанні можливість розуміти тактильні характеристики обʼєкта без безпосереднього контакту, за виглядом, або по памʼяті.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.5
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування