Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа вчить відрізняти монети не тільки за номіналом, а за зовнішніми ознаками, зокрема, за кольором. Українські копійки в цьому сенсі мають чітку диференціацію. Сталевого кольору копійки номіналом в одну, дві і пʼять копійок, а мідного – десять, двадцять пʼять та пʼятдесят. На екрані дитина бачить три групи монет. Учень має підрахувати суму грошей у кожній з груп. Верхня є зразком для порівняння. Одна з нижніх має таку саму суму грошей, як і верхня, і задача дитини полягає в тому, щоб вибрати цю групу. Важливо, що монети розміщуються у цих рядах згідно із кольором, тож зрозуміти, яка з груп підходить, можна навіть без підрахунку. Таким чином напрацьовується корисна навичка, завдяки якій дитині буде простіше працювати з грошима у майбутньому. Коли дитина вибирає, яка з груп нижче підходить для порівняння з верхньою, то переходить до наступного етапу, де у групах зʼявляються вже інші монети, а механіка вправи залишається. Учень продовжує виконання вправи незалежно від того, чи правильну відповідь він дав на минулому. Завдяки цій вправі дитина остаточно навчиться рахувати гроші, що знадобиться їй у майбутньому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Лічба групи монет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування