Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина опановує порядок чисел при лічбі та вже розуміє звʼязок та послідовність цифр, потрібно переходити до наступного етапу – вивчати способи групування чисел. Ця вправа тренує вміння рахувати не просто числа, а певні їх види – десятки та одиниці. Дитина має знати, що пʼять – це половина десятка, а двадцять – два десятка. Якщо вона навчиться так групувати числа, це полегшить і процес лічби, і дасть базу для оволодіння додаванням та відніманням. У ході виконання цієї вправи дитина рахує предмети, що зображені на екрані. Певну чатсину цих предметів учень рахує десятками, а іншу – одиницями. Далі дитина робить арифметичну дію з цими групами предметів, наприклад, додавання. Таким чином ця вправа є багатоскладовою. Коли учень дає відповідь (правильну чи ні – не важливо, бо після неправильної на екрані зʼявиться вірний варіант), то переходить до наступного етапу, де підрахувати одиницями й десятками вже треба інші групи предметів. Ця вправа тренує уяву, аналітичне та логічне мислення, здатність робити висновки. Також дитина закріпляє знання про порядок чисел при лічбі та арифметичні дії.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.11
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування