Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання гроші стають інструментом для покращення математичних навичок дитини. На екрані учень бачить монету, номінал якої становить одну копійку. Над малюнком міститься завдання для конкретного етапу вправи, у якому вказано, скільки копійок має вкинути дитина у спеціальне пусте поле. Коли дитина виконує це завдання, то переходить до наступного, де у завданні вказано вже іншу суму грошей, яку потрібно перемістити до знову пустого поля. Навіть у випадку помилки учень продовжить виконання вправи, просто спочатку побачить на екрані правильний варіант. Скільки дитина перекине монет, стільки грошей у сумі вона й матиме. Це просте завдання готує дитину до того, аби вона звикла, що кількість монет не співвідноситься з сумою грошей, яку вони передають, окрім тільки випадку з монетами номіналом в одну копійку. Користь від цієї вправи подвійна, адже так само, як гроші у цьому завданні допомагають розвитку математичного мислення, так само математика допомагає дитині краще працювати з грошима.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.2
Лічба монет - 1 копійка
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування