Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цієї вправи учень має справу із зображенням монет вартістю в одну або у дві копійки. Натискаючи на ці монети, дитина бачить цифри, що випливають зверху. Ці цифри означають суму грошей, а не суму монет. Дитина має уловити різницю, і дати правильну відповідь на питання про те, скільки на екрані зображено грошей. Коли учень робить це, то переходить до наступного етапу вправи, на якому на екрані вже інший набір монет, але їхній номінал може коливатись тільки в межах однієї-двох копійок. При цьому навіть у випадку помилки учень не закінчує вправу і переходить на новий етап. Спочатку учень сприйматиме монети вартістю у дві копійки як пастку в грі, адже саме через їхню наявність, кількість монет не співпадатиме з вартістю. Але у фіналі дитина усвідомить, що здебільшого сума грошей залежить саме від номіналу, а це дуже важливо для повсякденного життя. Під час підрахунку грошей дитина має звертати увагу саме на номінал, а не на кількість копійок.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.3
Лічба монет - 1 і 2 копійки
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування