Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вміння оцінювати розмір нерозривно повʼязане із вмінням порівнювати, адже для того, щоб сказати, чи великий обʼєкт, чи ні, потрібно порівняти його з чимось іншим. Якщо немає обʼєкта для такого порівняння, зазвичай учень машинально використовує себе. У ході виконання цього завдання дитина має порівнювати розмір кількох обʼєктів між собою. Складність цієї вправи полягає у тому, що проаналізувати та порівняти треба не два, а більше трьох обʼєктів, які до того ж мають досить своєрідну форму. На відміну від геометричних фігур, зображені на екрані звірі можуть при суттєвій різниці у розмірах також відрізняються і за формою силуету. Наприклад, грива лева може зробити його оманливо більшим за, скажімо, ведмедя. Виконуючи це завдання, дитина має не просто порівняти між собою тварин за їхнім розміром, а й створити послідовність, керуючись під час її будування саме розміром як єдиним критерієм. Тип послідовного ряду – від найменшого до найбільшого. Виконуючи цю вправу, учень розвиває увагу та вміння аналізувати.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.11
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування