Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить предмет, який має можливість вмістити в себе інші, наприклад корзину, або коробку. Під цим предметом зображено ряд обʼєктів. Завдання дитини полягає в тому, щоб визначити, які з них помістяться в коробки, а які – ні. Важлива особливість цього завдання: ті предмети, що зображені під корзиною або коробкою, зображені без коректної передачі розмірів. Наприклад, автівка може зображатися меншою за гриб, а ліхтар – одного розміру з парасолею. Тож дитина має у ході виконання вправи керуватися тим, що вона бачить. Коли учень дає відповідь на питання про те, які з цих предметів помістяться у ємкість, то переходить до наступного рівня вправи, на якому на екрані зʼявляються вже інші зображення. Таким чином кожен рівень вправи попри схожу механіку залишається чимось цікавим завдяки новим малюнкам. Правильність відповіді дитини не впливає на можливість продовжити вправу, але у випадку помилки правильна відповідь зʼявиться поряд із помилковою. Ця вправа розвиває логічне мислення та аналітичні здібності.

 
 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.12
Місткість: що поміститься в коробку?
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування