Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані зображення кількох предметів, що відрізняються між собою за всіма зовнішніми параметрами. Деякі з цих малюнків однак зображають предмети, які мають подібні властивості, наприклад, вони є їстівними, або кожен з них є малюнком того чи іншого транспортного засобу. Завдання учня полягає у тому, щоб виділити з ряду предметів ті, які мають спільну ознаку за призначенням їхнього використання. Коли учень виконає це, то перейде до наступного етапу, на якому треба зробити дещо подібне, але вже з іншими предметами. Важливо, що на кожному етапі змінюється критерій. Тобто, на одному треба відсортувати тільки їстівні предмети, на іншому – тільки живі обʼєкти. Ця вправа спрямована на розвиток відразу двох вмінь: по-перше, це закріплення вміння сортувати предмети, по-друге, це вміння аналізувати властивості предметів згідно з поставленою у завданні вимогою. Всі малюнки зображують обʼєкти, що є звичними для дитини. Всі малюнки яскраві та не перевантажені деталями, але кольорові та цікаві.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.15
Сортування за призначенням
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування