Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У вмінні орієнтуватися у просторі та визначати положення обʼєктів дуже важливо також вміти вибирати «точку відліку», тобто те, від відносно чого саме визначається положення предметів. Якщо більшість минулих завдань мали на меті навчити дитину визначати положення предметів порівняно один одного, то у ході виконання цього завдання учень бере за «точку відліку» себе самого. Тобто мета завдання – визначити, який з предметів, що зображені на малюнку, знаходиться ближче чи дальше відносно глядача, тобто учня. Водночас таким чином визначається те, який з цих предметів знаходиться позаду або попереду відносно один до одного. Свій вибір дитина робить за допомогою мишки. Незалежно від правильності відповіді учень переходить на наступний етап, на якому зʼявиться низка інших обʼєктів у іншому положенні. Питання передуються: якщо на минулому етапі треба було знайти, наприклад, предмет позаду, то на новому – той, що знаходиться спереду.Ця вправа дає змогу дитині відчути себе частиною системи координат, на які й знаходяться всі оточуючі предмети. Тож учень має змогу зробити висновок, чи буде ближчий до нього той предмет, що знаходиться спереду інших, чи ні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.7
Попереду/Позаду
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування