Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Обʼємні фігури відрізняються від тих, що зображені на площині, наявністю третього виміру сприйняття, тобто глибини. Цей третій вимір зображується на малюнку символічно шляхом передачі тим чи іншим способом невидимої сторони предмета. На  екрані учень  бачить тривимірну фігуру. Розуміючи, що вона є обʼємною, він також бачить, якими саме пласкими фігурами ця обʼємна була створена. Таким чином учень розуміє, що тривимірні фігури є похідними від двовимірних. Завдання, що ставиться перед учнем на кожному етапі вправи, полягає у тому, щоб визначити, які саме двовимірні фігури було використано для створення обʼємної. Для цього на екрані є кілька варіантів відповіді. Незалежно від того, чи правильний варіант обере дитина, вона перейде до наступного етапу вправи, на якому треба буде виконати аналогічну дію, але вже з іншою фігурою. Це завдання корисне для розуміння дитини видів фігур та сприйняття обʼємних предметів загалом. Також ця вправа розвиває аналітичні здібності та корисна для вміння зосереджуватися.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.2
Співвідношення об'ємних фігур та фігур на площині
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування