Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить в центрі екрану велику цифру, а під нею – кілька зображень ємкостей. Це можуть бути, наприклад, валізи. Кожна з таких ємкостей «підписана» – на ній зображено арифметичну дію віднімання. Учень має виконати цю дію для кожної валізи, після чого вибрати, для якої з них цифра в середині екрану є результатом дії, тобто різницею. Зробивши це, учень має «покласти» цифру у валізу, тобто перетягнути її туди. Після цього починається наступний етап вправи, де на екрані вже інша цифра в середині та нові приклади на предметах. На наступний етап дитина переходить незалежно від правильності відповіді на минулому рівні. Таким чином на кожному етапі вправи учень тричі виконує дію віднімання, і тільки після того, як він це зробить, учень може співвіднести приклади з цифрою на верху, зрозумівши, до якого з виразів вона відноситься насправді. Ця вправа корисна для розвитку аналітичних здібностей дитини, вміння порівнювати і, звісно, вона тренує навичок віднімання. Особливість завдання полягає у тому, що дитина має запамʼятати результати всіх трьох дій, і тільки після цього робити остаточне рішення стосовно відповіді.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.6
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування