Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані математичний вираз, який містить дію віднімання. І зменшуване, і відʼємник зображуються у вигляді груп предметів різної кількості. Мета учня у ході виконання цієї вправи полягає у тому, щоб вибрати з кількох варіантів різниці правильний. Незалежно від правильності варіанта, який обирає учень, завдання продовжується, і дитина переходить на наступний етап вправи. Але у випадку помилки правильний варіант буде виділено, аби учень зміг зрозуміти свою помилку перед продовженням завдання. Варіанти різниці, на відміну від зменшуваного та відʼємника, зображені у вигляді цифр. Таким чином дитина розуміє звʼязок між кількістю предметів та цифрами, які можуть позначати число будь-чого. Використання у одному прикладі як цифрового знаку, так і зображення предметів у певній кількості дає змогу дитині краще зрозуміти структуру процесу віднімання. Ця вправа також тренує увагу та зосередженість.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.1
Віднімання зображень в межах 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування