Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Критерії для аналізу зображення мають не лише бути чіткими та достовірними самі по сої, а й доповнювати один одного. Це зробить прийняття рішення більш обґрунтованим та чітким. Саме для того, аби навчити учня розуміти взаємозвʼязок різних якостей предметів та використовувати це як ожин з критеріїв того чи іншого вибору, була розроблена ця вправа. На екрані учень бачить групу предметів. Серед них є однакові за розміром ,формою та кольором, а є й ті, що відрізняються від інших. Завдання, що ставиться перед дитиною у ході виконання цієї вправи, на кожному з етапів одне й те саме – знайти та вибрати один зайвий предмет. Але критерій для цього вибору дитина має визначити самотужки. Наприклад, якщо у групі обʼєктів сім з десяти схожі за кольором, а три відрізняються, то колір не може бути цим критерієм, адже для цієї трійці він теж є спільною ознакою. А от якщо серед цієї ж групи предметів є тільки один, що відрізняється від інших за розміром, значить саме він є зайвим, адже його відмінність є унікальною для цієї групи обʼєктів. Коли дитина це зробить, то перейде до наступного етапу незалежно навіть від того, чи вірну відповідь дала на минулому.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.5
Знаходимо зайве. На уважність
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування