Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Предмети, що були створені природою, відрізняються за своєю будовою від того, що відчуло на собі вплив людських рук. Наприклад, зазвичай рукотворні обʼєкти більш симетричні. Вони мають більше явних складників тощо. Дитина має вміти відрізняти створене людиною від того, що зробила природа. Для тренування цього вміння на екрані зображено групу предметів. Серед них є тільки один обʼєкт, що був зроблений людиною. Завдання, яке ставиться цією вправою перед дитиною, полягає у тому, щоб виділити саме цей єдиний предмет. При цьому дитина має керуватись виключно своїми знаннями та логікою, адже ані колір, ані форма, ані розмір предмету не є головними критеріями для прийняття цього рішення. Таким чином, виконуючи цю вправу, дитина тренує аналітичне мислення, вміння приймати рішення, керуючись логічними міркуваннями та, власне, впізнавати створене людиною серед низки природних обʼєктів. Коли учень вибирає той предмет у ряду, який, на його думку, був створений людськими руками, то переходить до наступного етапу вправи незалежно від того, чи вірну відповідь він дав на минулому етапі завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.3
Обираємо зайве: створено людиною
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування