Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Геометричні фігури можна умовно розділити на двовимірні та обʼємні. Двовимірні фігури – це ті, що зображуються на площині, маючи тільки ширину і довжину. Але також можна зобразити і обʼємну, тобто тривимірну фігуру, яка, подібно обʼєктам оточуючої дійсності, має також додатковий вимір сприйняття – глибину. Зображення тривимірних обʼєктів на екрані або й на аркуші паперу має особливість, що полягає у неможливості передачі обʼєму на площині. Таким чином, щоб зобразити тривимірний предмет, треба вказати на наявність у нього невидимої сторони. У ході виконання цієї вправи учень вчиться відрізняти обʼємні фігури від пласких. На екрані показано групу геометричних фігур. Серед них є одна обʼємна, яку і має знайти дитина за вже вказаною вище прикметою. Незалежно від того, чи правильну відповідь дає дитина на це питання, вона все рівно переходить до наступного етапу вправи, на якому на моніторі показано вже інший набір фігур, але і у ньому є одна тривимірна. Це завдання розвиває математичне мислення, аналітичні здібності і вчить будь-де знаходити обʼємні фігури серед двовимірних.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.1
Знаходимо об'ємну фігуру
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування