Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У ході виконання цього завдання дитина має не тільки співвіднести дані, що містяться в графіку, а й самостійно доповнити їх. На екрані зображено кілька видів предметів, кожного – у кількості від одного до десяти. Вони розміщені у довільному, хаотичному порядку. Під цими малюнками є графік, який структурує інформацію про кількість предметів кожної групи. Задача дитини: перелічити всі обʼєкти у верхній половині екрану, після чого співвіднести цю кількість з тими даними, що містяться у графіку. Якщо учень побачить, що у одній із строк таблиці бракує елементів, він має самостійно доповнити число зображених там обʼєктів так, аби воно співпадало з числом цих самих предметів зверху. Таким чином учень вчиться будувати або принаймні доповнювати вже готові табличні графіки, роблячи інформацію, що вони містять про кількість предметів, достовірною. Ця вправа дуже важлива для розвитку математичного мислення дитини, покращення сприйняття графіків та вміння працювати з ними на практичному рівні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.2
Використання графіків при лічбі
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування