Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Довжина є однією з головних характеристик предмету, яка може допомогти у роботі з цим обʼєктом на практиці. При цьому вимірювання найчастіше здійснюється за допомогою лінійки – знаряддя, з яким дитина знайомиться чи не найраніше серед інших подібних. Після того, як учень навчився порівнювати довжину різних предметів та міряти обʼєкти за допомогою інших, більш коротких, він вже може досить вільно користуватись і лінійкою, яка використовує спеціальні одиниці виміру: міліметри, сантиметри та, у випадку з довгими лінійками, метри. Ця вправа присвячена тренуванню вміння дитини користуватись цим знаряддям та розуміти ці умовні одиниці виміру довжини. На екрані учень бачить предмет, дожину якого, власне, він і має поміряти за допомогою лінійки, приклавши позначку нуля на початку лінійки до початку обʼєкта. Після цього дитина дає відповідь на питання про довжину предмета і переходить на наступний рівень вправи, де на учня чекатиме вже інший обʼєкт, довжина якого, звісно, теж буде іншою. Важливо, що у ході виконання цього завдання дитина вчиться працювати з умовними одиницями виміру, які є абстрактними і не мають конкретного втілення, але при цьому слугують досить універсальним знаряддям для дії виміру.

 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.13
Вимірюємо лінійкою предмет
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування