Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані зображено два предмети, які подібні один до одного за формою, структурою та кольором, але відрізняються розмірами, а точніше – довжиною. Ці предмети зображені у стилі ілюстрацій до дитячої книги, досить деталізовано і яскраво, але без надмірних акцентів на кольорах. Дитина у ході виконання цього завдання має вибрати, який з предметів довший, а який – коротший. Зробивши свій вибір, учень переходить до наступного етапу вправи, на якому зʼявиться вже інша, нова картинка з двома інакшими предметами, теж різними за довжиною. Якщо на минулому етапі треба було вибрати довший предмет, то на новому учень вже матиме вибрати коротший з двох. Таким чином досягається не тільки різноманіття умов виконання завдання, а й закріплюється розуміння відносності довжини: якщо є пара предметів, і один є довшим, то другий залишається коротшим супроти нього, але може бути довшим у порівнянні з іншим обʼєктом. Ця вправа є важливою не тільки для того, щоб дитина у майбутньому ознайомилася з виміром довжини і мірою цієї характеристики, а й для того, щоб учень міг краще орієнтуватися у просторі та вибирати серед обʼєктів правильний, керуючись певним конкретним критерієм.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.1
Виміри. Довше/коротше
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування