Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Розміри предметів можуть бути оцінені за різними критеріями. Наприклад, за довжиною, або шириною. Але це завдання робить акцент на висоті. На екрані учень бачить два предмети. Вони можуть бути подібними між собою, або відрізнятися за всіма ознаками, але єдиний критерій вибору у ході виконання цієї вправи – це тільки висота. Учень має вибрати, який з двох предметів вищий, або ж нижчий – в залежності від етапу вправи. Зробивши свій вибір, дитина переходить до наступного рівня, де на екрані зʼявиться вже інше зображення двох нових обʼєктів. При цьому учень продовжує працювати над вправою незалежно від того, чи правильну відповідь він дав на минулому етапі, адже навіть у випадку помилки на екрані просто зʼявиться правильний варіант, і дитина, зрозумівши свою помилку, зможе продовжувати. Це завдання важливе для того, аби дитина могла порівнювати зображені предмети, керуючись певним точним критерієм, адже розміри обʼєктів можуть вимірюватись по-різному.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.2
Виміри. Вище/нижче
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування