Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа має на меті покращити розуміння дитини оточуючого світу. Вже знаючи, що деякі предмети, з якими учень стикається кожного дня, були виготовлені людиною, він тепер має навчитись за допомогою цієї вправи визначати, з якого саме матеріалу виготовили той чи інший обʼєкт. Для цього на екрані зображено групу предметів. Всі вони є рукотворними, але виготовленими з різних матеріалів. Під малюнком знаходиться завдання до конкретного етапу. У завданні вказано, з якого матеріалу має бути предмет, що дитина повинна вибрати. Зробивши свій вибір, учень переходить після цього до наступного етапу завдання (незалежно від правильності прийнятого рішення), на якому на малюнку змінюється як набір предметів, так і завдання. Тобто якщо на минулому етапі треба було знайти єдиний металевий обʼєкт, то на наступному учень має відшукати вже предмет із пластику, або, наприклад, дерева. Всі обʼєкти, що використовуються у завданні, знайомі дитині та виконані у приємній манері, з багатою деталізацією та яскравим кольоровим оформленням.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.6
Визначаємо матеріал
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування