Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить кілька груп предметів, що відрізняються одна від іншої кількісно. У завданні для кожного конкретного етапу є своя мета, що повʼязана з числом предметів у тій чи іншій групі. Завдання дитини полягає у тому, щоб переміщуючи предмети з одної групи в іншу, прийти до того результату, що вказаний в умові завдання. Наприклад, у другій групі чотири пончики, а має бути три. Значить, учень має перемістити у першу групу один. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи, де на екрані вже інші малюнки у групах і, звісно, в іншій кількості. Важливо, що дитина продовжить виконання завдання незалежно від правильності відповіді, але у випадку помилки, правильний варіант зʼявиться на екрані. При цьому на кожному етапі у групах може бути від одного і до десяти предметів. Всі завдання побудовані таким чином, що їхнє виконання повʼязане саме з відніманням, тобто кожного разу треба саме забрати предмет з одної групи. Але водночас дитина додає його до іншої, таким чином усвідомлюючи звʼязок між математичними процесами додавання та віднімання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.6
Задачі на віднімання у межах 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування