Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа ускладнена тим, що містить певний сюжет, тобто математичні знання та навички мають бути використані для певної конкретної мети, що ставиться перед учнем. На екрані дитина бачить певну кількість предметів, положення у просторі яких треба змінити певним чином. Наприклад, забрати з одного місця й перемістити у інше. Після цього починається наступний етап вправи, на якому перед дитиною постають вже інші малюнки. На кожному етапі завдання може відрізнятися від минулого, але суть залишається в тому, що перемістити потрібно таку кількість предметів, щоб у результаті їх на тій чи іншій ділянці стала певна кількість. Наприклад, якщо на столі зображено три банки з помідорами, а у шафі – чотири, то згідно з умовами завдання потрібно забрати з шафи стільки, щоб на столі їх стало пʼять. Таким чином дитина вчиться використовувати віднімання на практиці заради виконання конкретної мети, яка на перший погляд не стосується математики. У ході виконання кожного етапу вправи учень має як мінімум тричі лічити предмети у певній області малюнка і виконувати дію віднімання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.7
Задачі на віднімання у межах 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування