Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані майже готовий математичний вираз додавання, члени якого виражені у вигляді не цифр, а предметів. Тобто кожен з додатків, як і сума, є малюнками, що зображають два, три чи іншу кількість однакових предметів. Цей вираз містить і додатки, і суму, але він все рівно не повний, бо у одному з його елементів бракує предмету. Дитина, аби виконати завдання, має спочатку порахувати число предметів, що міститься у тій групі, яка позначає суму. Після цього учень лічить кількість обʼєктів у кожному з додатків і знаходить той, де бракує предмету для того, щоб вираз був вірний. Туди і треба додати цей обʼєкт. Зробивши це, учень переходить до наступного етапу вправи, на якому всі малюнки на екрані змінюються як кількісно, так і по суті. Різноманіття предметів, які треба рахувати, зберігає інтерес дитини до вправи. Це завдання дозволяє дитині краще зрозуміти сутність процесу додавання та звʼязок частин математичного виразу між собою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.5
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування