Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані арифметичний приклад, який виражає дію віднімання. При цьому кількість виражена не за допомогою цифр, а методом зображення певної кількості однакових предметів. Математичний вираз при цьому не зовсім повний, бо у ньому є помилка. Вона полягає у тому, що або кількість предметів у групі зменшуваного, або ж кількість предметів у відʼємнику чи в різниці неповна. Мета дитини: підрахувати кількість обʼєктів у кожній з груп, після чого зрозуміти, у котрій з них бракує частин для того, аби вираз набув арифметичної правильності. Зробивши свій вибір, дитина перейде на наступний етап. Якщо рішення вірне, то відразу, але якщо помилкове – то завдання теж продовжиться, просто спершу на екрані зʼявиться вірний варіант. Це завдання має на меті розвинути увагу дитини. Учню потрібно зосереджено перелічити всі обʼєкти на екрані, зрозуміти роль кожної з груп та зробити логічний висновок стосовно того, де саме бракує обʼєктів. При цьому на кожному наступному етапі на екрані зʼявляються вже нові предмети.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.4
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування