Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Учень бачить на екрані цифровий приклад, який виражає математичну дію віднімання. Всі елементи цього виразу цифрові, тож у ході виконання цієї вправи учень вчиться працювати з цифрами без використання предметів для позначення кількості. Певна частина виразу пропущена. Це може бути і зменшуване, і відʼємник, і різниця – на кожному етапі завдання пропущений елемент може бути іншим. Завдання дитини полягає у пошуку пропущеної цифри, аби відновити вираз і зробити його вірним. Для цього учень має або додати відʼємник до різниці (щоб знайти зменшуване), або від зменшуваного відняти різницю (щоб знайти відʼємник), або ж, власне, виконати діє віднімання для знаходження різниці. Коли дитина виконує цю дію, то незалежно від того, чи правильну відповідь вона дала, переходить до наступного етапу, де зʼявляютсья не тільки нові цифри, а й змінюється пропущений елемент виразу. Ця вправа допомагає учню до кінця зрозуміти сутність дії віднімання та роль кожної її частини у цьому математичному процесі. Також ця вправа корисна для памʼяті та розвитку аналітичних здібностей.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.3
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування