Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

На екрані учень бачить кілька груп предметів, що разом утворюють арифметичний приклад із відніманням. Таким чином, замість цифр, цей приклад використовує безпосередньо предмети, кількість котрих видно наглядно. Дитина у ході виконання цієї вправи має перелічити обʼєкти у кожній з цих груп. Вона має зрозуміти, що цей вираз неправильний, адже у одній з цих груп бракує елементів для того, щоб вираз був математично правильним. Мета дитини полягає у тому, щоб додати або до зменшуваного, або до відʼємника, або ж до різниці. Зробивши свій вибір, учень переходить до наступного етапу, на якому на екрані зʼявляться інші малюнки у іній кількості, тож вправу треба буде повторити. На кожному етапі бракує елементів вже у іншій частині виразу. На наступний етап вправи дитина переходить незалежно від правильності відповіді. Це завдання є чудовим способом повторення правил лічби, а також можливістю зрозуміти внутрішню логіку процесу віднімання та звʼязку частин цього виразу між собою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.5
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування