Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Твоя відповідь:
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Перед собою дитина бачить на екрані послідовність певних предметів, наприклад, фруктів, або, скажімо, іграшок - в залежності від етапу це можуть бути різні обʼєкти. Два види цих предметів різні між собою за формою, кольором. При цьому послідовність незавершена, і додати треба не один останній, а відразу кілька елементів. Тож дитина у ході виконання цієї вправи не просто завершує послідовність, а продовжує її будівництво згідно з тими внутрішніми логічними правилами, які вона встигла зрозуміти, коли аналізувала зображене. Коли учень продовжує та завершує логічний ряд обʼєктів, то переходить до наступного етапу, де аналогічну операцію треба виконати вже з іншою послідовністю предметів. Навіть якщо дитина помилиться, то завдання продовжиться, але після того, як на екрані зʼявиться вірна відповідь, щоб можна було вчитись на своїх помилках. Учень за допомогою його завдання тренує свою увагу, вміння зосереджуватись, а також робити висновки після аналізу зображення, будувати послідовність, керуючись певними принципами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.5
Заверши послідовність
-
0
Відповідей на питання
0/100
Набрано балів
that's right! Це правильна відповідь! that is wrong! Це неправильна відповідь!
task not finished
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування